Kino Polska Muzyka podwaja udział w rynku

czwartek, 2 lipca 2015

Kino Polska Muzyka

Telewizja Kino Polska Muzyka w czerwcu dwukrotnie zwiększyła udział w rynku telewizyjnym. Stacja dłużej zatrzymała też przed telewizorami swoich widzów.

W czerwcu Kino Polska Muzyka zwiększyła swój udział w rynku telewizyjnym o blisko 90% w stosunku do ubiegłego roku i o ponad 30% w stosunku do maja, osiągając SHR na poziomie 0,17%.

 

AMR Kino Polska Muzyka w czerwcu wzrósł blisko 100% w stosunku do czerwca 2014 r. oraz 20 % wzrost w stosunku do maja br.

W czerwcu Kino Polska Muzyka postawiła na bardziej energetyczne brzmienia i letni nastrój. W lipcu telewizja wprowadzi nowy program - Przeboje z humorem, czyli miks klipów muzycznych i skeczy (soboty i niedziele 0 18:00). Lipcową atrakcją na antenie będzie również koncert Patrycji Markowskiej "Na żywo" (19 lipca o 22:00).

Powrót do strony głównej